خداحافظ ميهن بلاگ

ژوئن 30, 2007 at 6:15 ق.ظ. بیان دیدگاه

من تا دوهفته پیش درمیهن بلاگ وبلاگی تحت همین عنوان غباردل داشتم .تا آنکه این سروربرایش مشکلاتی بوجودآمدوباعث از بين رفتن کل اطلاعات بخشی از وبلاگها شدکه وبلاگ من هم از همين دسته بود. مديريت سايت ادعاهای نموده است که فکر نمی کنم قابل توجيه باشد.من فکر می کنم علت اصلی همان بحث همیشگی ممنوعيت سايتهادرايران هست که اخيراهرلینک وکلمه کليدی وسايت غيرمجازی درسايتهاوکه بکاررفته شده يا بشودباعث ايجادسدوبلوک برای آن سايتها ووبلاگهامی شود.ميهن بلاگ هم برای اينکه آبروداری کرده باشدودرمقابل کاربران شرمنده نباشداز اين روش استفاده کرده تا هم دل کاربران وهم دل سانسورچی رابدست آورده باشد .جالب اينکه من دوکامنت برای آنهافرستادم که درارتباط با همین موضوع بلوک بودکه هیچ کدام ازکامنتها روی وبلاگ مديريت اين سايت قرارنگرفت ،اماکامنتهای که همراه باتشکر ازمديريت هست فراوان قرارداده شده است.من نمی دانم چرا مامردم ايان عادت کرديم بدون اينکه بفهمیم ازديگران آنهم به شکل غلوآميز تکشرمی کنيم .اطن درحالی هست که مدِریت اين سروربايد پاسخگوباشد.
لذااز آنجا که من درسرورهای مختلف ايرانی وبلاگ داشتم وهرباربه دليل مشکلاتی وبلاگها ازبين رفت وآخرینش هم درميهن بلاگ بودتصميم گرفتم از سرورخارجی استفاده کنم که لااقل اين مشکلات را کمتر داشته باشد.حالا که قرارهست ديتا سنتروسرورهاهمه درامريکاباشندودست جنايتکار امريکااز آستين آنها بيرون بيایدومیهن بلاگ وديگران را نابودکندچرامن دريک سرورخارجی آمريکايی وبلاگ ايجادنکنم که مستقيم با خودآمريکادرگيرنباشم وبهشون بد وبيراه نگ ضمن اينکه مشکلاتشون هم کمتر هست.
ازنکته های دیگر اينکه مسئولين سايت قرارهست بنا به قول خودشان یوزرنیم پسورداتفاقی برای وبلاگهادرست کنندوبا ايميل به افراد بفرستندتا افرابتواننداطلاعات خودرابازيابی نمايند من نمی دانم چنين چيزی امکانش هست يانه .خودهمين نکته شک برانگيزهست.البته ماکه هنوزايميلی دريافت نکردم
Entry filed under: عمومی.

بازگشت به وبلا گ قديمی آقای فرهادرهبرصادق باشيد

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تقویم میلادی

ژوئن 2007
د س چ پ ج ش ی
    ژوئیه »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

بایگانی

RSS مطالب به روز شده وبلاگها

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

صفحه‌ها

  • 31,181 بار

web tracker

برای مشترک شدن در این وب‌نوشت از راه رایانامه و دریافت آگاه‌سازی درباره‌ی نوشته‌های تازه، رایانشانی خود را وارد نمایید.

به 291 مشترک دیگر بپیوندید


