فردا ، روز نه گفتن درپای صندوق

مارس 13, 2008 at 3:45 ب.ظ. ۱ دیدگاه

آری ، فردا می خواهم نه بگویم .؟ انتخاب می کنم تا نه بگویم ، می روم تا بنویسم من با شمای قدرتمند نیستم ، من با همانانی هستم که خواسته من را بر آورده کنند .

آری ، من می دانم مجلس هشتم را شما قبلا قبضه کرده اید  اما می خواهم به شما بگویم هنوز زنده ام ونفس می کشم پس با رای خود به مبارزه با شما خودخواهان مستبد خودرای می پردازم ، اگر چه امیدهایم را دزدیده اید . من رای می دهم تا کسانی را انتخاب کنم که با عقاید من همراه اند ، آری می روم تا رای دهم به آنکه را می پسندم تا تک تک رای آنها همچون کوهی بر گرده دشمنان اصلاحات فرود آید تا به آنها اثبات شود که من وما هستیم حتی اگر شما مسیرمان را  ناجوانمودانه ناهموار کنید . می روم تا به دولت و احمدی نژاد بگویم من از سیاستها و عقاید توبیزار و مخالف تو هستم

Entry filed under: عمومی.

چرا باید رای داد رئیس جمهور عراق بازهم نطق کرد

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. یک آشنا و دوست شما  |  مارس 17, 2008 در 9:04 ق.ظ.

    سلام

    بالاخره این از خدا بی خبران اصولگرایان رو بالا اوردن .
    اون هم با کلی تقلب .
    اما مردم هم نادان هستند . همه به اصولگرایان رای دادند . خودم شاهد بودم .

    نمی دونم دیگه چی بگم …………………………………………………….

    در نظامی که بر تضاد طبقاتی و بر بهره کشی و بر انتقال همه ی ارزشهای انسانی به قدرت پول استوار است چگونه می شود از دموکراسی و آزادی سیاسی و فکری سخن گفت ؟ دموکراسی و سرمایه داری ؟ این دو چگونه با هم جمع می توانند شد . مگر اینکه از دموکراسی پوششی دروغین برای مخفی کردن بهره کشی انسان از انسان بسازیم و این کثیف ترین فریب و بزرگترین آفت دموکراسی است . ممکن است در چنین نظامی انسانها احساس آزادی کنند اما این یک احساس کاذب است ، ممکن است در چنین جامعه هایی همه افراد آزادانه رای بدهند ، اما پیش از آن سرمایه داری است که رای ها را در صندوق رای هایشان فرو ریخته است ، زیرا پول خودآگاه و ناخودآگاه رای میسازد . درمیدان بازی که هرکسی آزاد است بتازد ، شک نیست تنها کسانیکه سوارند پیش می افتند ! و پیاده ها از این آزادی و برابری و حقوق سیاسی همیشه عقب می مانند .

    بنابراین ممکن نیست آزادی داشت و احساس عرفانی و اخلاص اخلاقی و وجودی ، مگر اینکه پیش از نظام زندگی ، نظامی باشد که انسانها را از بند زندگی مادی و از اسارت اقتصاد رها کند و از صرعی رها کند که به گفته قرآن : «الهیکم التکاثر ، حتی زرتم المقابر «

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تقویم میلادی

مارس 2008
د س چ پ ج ش ی
« فوریه   آوریل »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

بایگانی

RSS مطالب به روز شده وبلاگها

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

صفحه‌ها

  • 31,219 بار

web tracker

برای مشترک شدن در این وب‌نوشت از راه رایانامه و دریافت آگاه‌سازی درباره‌ی نوشته‌های تازه، رایانشانی خود را وارد نمایید.

به 291 مشترک دیگر بپیوندید


